Pobyt uczniów z SP w Mielnie, w Gródku nad Dunajcem
w dnach 19-22 maja 2019r.

0519 010aCo roku młodzież z naszej szkoły wyjeżdża do Gródka nad Dunajcem zwiedzać piękną Ziemię Sądecką.
Tym razem wyjechały klasy VIIa i VIIb z opiekunami: Moniką Lewandowską, Jolantą Stęplewską i Dariuszem Boratyńskim.

Organizatorzy zapewnili bardzo ciekawy program.
W pierwszym dniu pobytu zwiedzaliśmy Kraków, m.in. Wawel, Rynek Główny, Okno Papieskie, kościół Mariacki. W drugim dniu odbyła się całodniowa wycieczka w Dolinę Popradu do Krynicy i Muszyny.
W Krynicy wjechaliśmy kolejką na Górę Parkową i kolejką linową na Jaworzynę Krynicką.
Odwiedziliśmy Pijalnię Główną, gdzie uczniowie próbowali różnego rodzaju wód mineralnych, zobaczyliśmy pomnik Nikifora Krynickiego i wysłuchaliśmy ciekawej opowieści o jego życiu i twórczości.
W Muszynie zwiedziliśmy ogrody sensoryczne (ogród zdrowia, ogród zapachów, ogród dźwięku, itp. ).

W ostatnim dniu popłynęliśmy statkiem turystycznym po Jeziorze Rożnowskim, następnie pojechaliśmy do Starego Sącza do Muzeum Papieża Jana Pawła II, które znajduje się w ołtarzu, z którego Papież przemawiał do ludzi w czasie najdłuższej swojej pielgrzymki do Polski.

Na koniec przygotowano dla nas niespodziankę - 1,5 godziny w Parku Trampolin w Nowym Sączu.

Wycieczka była bardzo udana, a młodzież bardzo zadowolona z pobytu nad Dunajcem.